МК учителів художньо-естетичного циклу

Поділитися!

МК учителів художньо-естетичного циклу

 

 

   

 

 

Чаплоуцька Олена Олександрівна –– голова МК, вчитель  обслуговуючої праці, категорія вища.     

 

   

 

Тітова Ольга Василівна –
вчитель музичного мистецтва, категорія вища.

 

 

   

 

Порохненко Тетяна Миколаївна – вчитель образотворчого мистецтва, спеціаліст

 

 

 

План роботи МК вчителів праці, образотворчого мистецтва, муз. мистецтва.

 

Робота МК вчителів художньо-естетичного циклу

 

Відкритий  урок Тітової О.В. у 8А класі.
Працюємо над проектом “Віночок”
Фотосесія 6-а

 

Іграшки своїми руками
Українська вишивка
Підставка під горнятко

 

Ескізи проектів “Ландшафтний дизайн”. Робота учня 11 класу Товстенко Максима з живих рослин. Робота учнів 11 класу Ожегова Микити і Опанасюк Христини з паперу та деревини.
Роботи учнів 10 класу. Міні-зразки ворсових та безворсових
килимів країн Магрибу.
Ескізи вітражу в архітектурі країн Магрибу. Роботи 10 класу з “Мистецтва”.
Жіночі прикраси, які зроблені за ескізами Давньогрецької культури.
Роботи 8-А класу з “Мистецтва”.
Замальовки з природного матеріалу. Роботи 9-А та 9-Б класів.
Магія африканської маски . Роботи 10-А класу.
9-А та 9-Б класи добре розбираються в стильових особливостях художніх напрмків і створюють ескізи  в стилі фовізма, орфізма, імпресіонізма і. навіть, супрематизма.
9-Б клас на плєнері. Малюємо дерево в стилі Едварда Мунка.
Роботи 10-А класу за мотивами Багдадської книжкової мініатюри.
9-Б клас навчається писати анотацію на художні твори авангарду.
Новорічна виставка малюнків
Майстерня Діда Мороза
Проект 9кл. “Новорічний камін”
Конкурс “Новорічна поробка”
Участь у районній олімпіаді
“Схід- справа тонка”,-так говорить народна думка. 10-А клас це добре розуміє. Подивіться , як старанно і з яким натхненням вони створюють ескізи корейських гохуа, китайських се-інь і гуньбі і японських картин- сувій.
9-і класи добре розбираються в жанрах та стилях кіно і тому з задоволенням та творчим натхненням створюють за допомогою комп’ютерної графіки героїв для екшен-фільму.

 

10 та 11 класи зробили інсталяцію в стилі японського ландшафту. Картини-сувій створені різномаїтнимі засобами. Наші діти найталановиті!
Міні- їкебани створені різнимі стилями. А ви помітили, який загальний елемент об”єднує всі роботи? Так суха гілка- символ швидкоплинності життя.
9 -і класи створюють кадри до анімаційних фільмів з української тематики, використовуючи елементи петриківського розпису, народного рослинного розпису тощо.
В 9-х класах в рамках вивчення теми: “Фотомистецтво” учні створили проект: “Велике бачимо на відстані”,  в якому виявили свій талант як художники об’єктиву. Вчитель мистецтва Матюхіна Т.П. пропонувала створити сучасні фотопортрети за мотивами відомих майстрів пензлика. Проект, дійсно, цікавий. Подивіться самі.
Вчителі художньо-естетичного циклу разом з черговим 7-Б готують інсталяції до Великдня: прикрашаємо дерево пасхальними писанками, символічними поробками з паперу, деревини, тканини.На окремому стенді розташовано дитячі тематичні малюнки.
В нашій школі талантів багато, і кожен з них-особливий.
Створюємо власний імідж
Музичний брейн-ринг
Малюємо писанку
Майстер-клас з писанкарства у 5-Б
Майстер-клас з писанкарства для вчителів
Гра “Кращий майстер”
Виставка творчіх робіт учнів до Великодня
Виставка кращих проектів-кінусайга
В рамках декади кафедри художньо-естетичного циклу вчитель мистецтва Матюхіна Т.П. разом з учнями 9-А класу презентували проект-кейс “Музей в валізі”. Пропонована тема “Незвичайні музеї світу” не аби як зацікавила учнів, і вони зробили справжні екскурсійні програми.
“Полікультурний діалог”. Як багато таємниць в мистецтві. Одна з них- творчість Пітера Брейгеля і Ієроніма Босха.
Роботи гуртка “Господарочка”