Освітні програми для дітей з особливими освітніми потребами

Поділитися!

Інклюзивна освіта – це такий спосіб отримання освіти, коли учні або студенти з особливими освітніми потребами навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання.  Міністерство освіти і науки України підкреслює, що інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні. Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії. 5 липня 2017 року президент України дав зелене світло такому навчанню в нашій державі, підписавши ухвалений 23 травня цього ж року закон «Про внесення змін до Закону України “Про освіту” щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг».

Освіта дітей з особливими освітніми потребами в СЗШ № 224 в цьому навчальному році визначена в індивідуальних освітніх програмах , які створені на основі Типових освітніх програм, затверджених Міністертвом освіти і науки України для дітей з ООП:

Класи  Документ 

(Типова освітня програма, додатки за нозологєю) 

Посилання (джерело) 

класи 

Наказ МОН України № 814 від 26.07.2018 (зі змінами згідно наказу № 917 від 16.08.2018 р.), додатки: 7,9   https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-tipovoyi-osvitnoyi-programi-pochatkovoyi-osviti-specialnih-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti-dlya-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami 
2-4 

класи 

Наказ МОН України № 693 від  25.06.2018 р., таблиці: 2,8,10,12  https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-tipovoyi-osvitnoyi-programi-specialnih-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti-i-stupenya-dlya-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami 
5-9 

класи 

Наказ МОН України № 627 від 12.06.2018 р. (зі змінами згідно наказу МОН України № 815 від  26.07.2018 р.), таблиці:  3, 11, 13, 16  https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-tipovoyi-osvitnoyi-programi-specialnih-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti-ii-stupenya-dlya-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami 

Усі індивідуальні освітні програми влключають корекційно-розвитковий компонент, де години корекції розподілені згідно вимог МОН та рекомендацій ПМПК. З дітьми працюватимуть фахівці з корекційної роботи як в школі, так і амбулаторно.