Самоврядування

Поділитися!

 

Діяльність учнівського  самоврядування

 СЗШ № 224

Мета:  згуртування  дітей  та  юнацтва  на  корисні  і  добрі  справи, захист  їх  прав  та  інтересів,  набуття  навиків  спілкування  в  колективі  та  суспільстві,  оволодіння  знаннями  з  культури  взаємовідносин,  розвиток  здібностей,  виховання  почуття  власної  гідності,  надання  можливості  виявити  себе  в  громадській  роботі,  організація  відпочинку  та  дозвілля.
Основні  закони:
– єдності  слова  і  діла;
– честі  і  совісті;
– дружби  і  товариськості;
                            – турботи  і  милосердя.                                                                                                                       

ПОЛОЖЕННЯ  ПРО  ВИБОРИ  ГОЛОВИ

УЧНІВСЬКОГО  САМОВРЯДУВАННЯ

 

 – вибори  голови  учнівського  самоврядування  школи  проводяться  за  принципом  рівного  і  прямого  виборчого  права  на  загальних  учнівських  зборах.
 – право  обирати  та  висувати  своїх  кандидатів  має  кожен  класний  колектив  з  числа  учнів  5 – 9 класів.
 – головою  учнівського  самоврядування   може  бути  обраний  учень  школи,  який  є  активним  та  ініціативним  учасником  шкільних  справ,  має  добрі  оцінки  з  шкільних  предметів.
 – обраним  вважається  кандидат,  за  якого  проголосувала  більшість  учнів.

 

ПРАВА  ТА  ОБОВ’ЯЗКИ  ЧЛЕНІВ

УЧНІВСЬКОГО  САМОВРЯДУВАННЯ

Кожен  має  право:
1. використовувати  навчально  –  виробничу  та  культурно  –  спортивну  базу  школи;
2. брати  участь  у  шкільному  самоврядуванні;
3. на  свободу  слова  та  організацію  гуртка;
4. на  повагу  його  честі  та  гідності;
5. обирати  та  бути  обраним;
6. на  нормальні  умови  навчання ,  праці  та  відпочинку.
Кожен  зобов’язаний:
1. Сумлінно  виконувати  зауваження  вчителів,  дотримуватись  правил  поведінки  на  уроках,  перервах  і  в громадських  місцях.
дотримуватись  внутрішнього  розпорядку  школи;
2. поважати  молодших  учнів  та  допомагати  їм;
3. бережно  ставитись  до  шкільного  майна;
4. оберігати  навколишнє  середовище.
ШРУС – організація, яка існує для того аби зацікавити дітей робити корисні справи. 

 

  Головними завданнями Шкільної Ради Учнівського Самоврядування (Далі ШРУС) є:
* координація роботи учнівського самоврядування в класах школи;
* організація співпраці з педагогами, адміністрацією школи, батьківським комітетом;
* формування почуття відповідальності, свідомого ставлення кожного у вирішенні різноманітних проблем;
* сприяння розкриттю творчого потенціалу учнів;
* виховання у старшокласників чесності, почуття гідності, взаємоповаги;
* розвиток організаторських здібностей, ініціативності, наполегливості,вимогливості, толерантності, комунікабельності.

 

  Шкільна рада складається з таких секторів:
                                Дозвілля
                                Шефський
                               Бюро Захисту Прав Особистості
                               Волонтерський
                               Прес-центр
У кожного сектора є свій голова. Саме з глав секторів і складається мала рада школи. За що ж відповідає кожен із секторів?
 
Центр Дозвілля –  з самої назви можна зрозуміти, що цей сектор займається дозвіллям лідерів. Відповідає за проведення квестів, концертів, флешмобів. 
Шефський сектор  – відповідає за роботу з дітьми 5-7 класів. Організовує квести,ігри і різноманітні заходи для молодших дітей. 
БЗПО –  організовує круглі столи, конференції, турніри для учнів 8-11 класів.
Волонтерський – проводить доброчинні ярмарки, збір макулатури, інші акції з метою збирання грошей для лікування хворих, поранених чи придбання ліків на фронт, виготовляють обереги, пишуть листи, вірші, малюють малюнки.
Прес-центр –  займається періодичним випуском шкільної газети “Школастик”, організовує квести та майстер класи для усіх, хто цікавиться журналістикою.

 

Актив Учнівського Самоврядування школи 

2017/2018 н.р.

 Президент школи – Горбик Діана – учениця 9-Б класу
 Заступник  – Губадова Сабіна – учениця 9-Б класу

 

  Cектор  “Дозвілля”

Голова сектору  – Крезуб Олександра (9-А)
  1. Головко Аліна  – (8-Б)
  2. Панкевич Вікторія –  (8-Б)
  3. Горбач Єлизавета  – (10-А)
  4. Сухомлин Олександра  – (10-А)
  5. Китаєва Крістіна  – (7-А)
  6. Цукалова Катерина –  (7-А)
  7. Трімпол Анастасія  – (8-Б)
  8. Цилюрик Тетяна –  (8-Б)
  9. Дуланова Нігіна  – (9-Б)
  10. Ткаченко Владислава  – (9-Б)
  11. Федотова Кіра  – (6-А)
  12. Мубіна Нішанова  – (6-А)
  13. Гуленко Яна  – (7-А)
  14. Слюсар Анастасія  – (7-А)
   

Сектор «Шефський»

           Голова сектору  – Кошель Олександра – (7-А)
  1. Слюсар Анастасія  – (7-А)
  2. Гуленко Яна  – (7-А)
  3. Черненко Олександра –  (5-Б)
  4. Петлярська Яна  – (5-Б)
  5. Лисовенко Діана  – (7-А)
  6. Хаменко Валерія  – (7-А)
  7. Мелащенко Христина  – (5-А)

     

    

Сектор «БЗПО»

      Голова сектору  – Ткаченко Владислава (9-Б)
  1. Єременко Яна  – (8-А)
  2. Антоненко Анастасія  – (8-А)
  3. Крезуб Олександра  – (9-А)
  4. Коваленко Софія  – (9-Б)
  5. Дорощук Валентин  – (10-А)

 

   

Сектор «Прес-центр»

  Голова сектору – Шатіло Павло (9-Б) та Дуланова Нігіна –  (9-Б)
  1. Литвиненко Єлизавета –  (8-Б)
  2. Максименко Аліна –  (11-А)
  3. Софієнко Юлія  – (11-А)
  4. Кириниченко Анна –  (8-Б)
  5. Цукалова Катерина  – (7-А)
  6. Васильченко Яна – (9-А)
  7. Горбач Єлизавета – (10-А)

 

Сектор «Волонтерський»

Голова сектору  – Горбик Діана(9-Б)
  1. Невзглядова Євгенія  – (6-Б)
  2. Гірчук Аліна  – (6-Б)
  3. Сухомлин Антон –  (6-А)
  4. Панчук Владислава  – (6-А)
  5. Кошель Олександра  – (7-А)
  6. Хоменко Валерія  – (7-А)
  7. Лисовенко Діана  – (7-А)
    У  роботі учнівського комітету школи важливим принципом є:  “Самі вирішили-самі зробили-самі відповідаємо”. Цінність учнівського самоврядування полягає  в тому, що учні глибоко і всебічно проникають у сутність своїх прав  та обов’язків.
   Самоврядування  дає широке поле можливостей  для самореалізації, надає  можливість проявити  себе  в конкретній справі, формує  життєві компетентності вихованців, які допоможуть їм адаптуватися у самостійному житті.
   Результати роботи учнівського самоврядування підтверджують, що діти – учасники життя, а не  сторонні  спостерігачі.                                                         Школярі  відчувають  відповідальність за  рішення, яке приймають,  усвідомлюють  свою участь  у вирішенні  важливих справ  громадського життя, що є  основою для  активної позиції у самостійному житті.

 

Вибори голови учнівського самоврядування 

 2017/2018 н.р.

Визначна подія відбулась у нашому закладі 12 квітня – чергові вибори Президента школи. На цю посаду претендувало 4 кандидати: Руденко Вікторія, Горбик Діана, Шатило Павло та Губадова Сабіна. 
     Напередодні виборів, 11 квітня, пройшли дебати кандидатів на пост президента школи. Адже дебати – це публічний обмін думками, метою якого є формування у слухачів позитивного враження від позиції кожного претендента. Кожен з кандидатів коротко ознайомив присутніх зі своєю передвиборчою програмою і відповів  на запитання опонентів. Ці дебати дали можливість усім присутнім скласти своє уявлення про кожного з кандидатів на пост президента школи, ближче познайомитися з їх програмами та планами на майбутнє. Присутні висловили свої пропозиції та побажання щодо діяльності майбутнього президента школи.
     Передвиборча агітація завершилася голосуванням учнів 5-11 класів. З чотирьох кандидатів  більшістю голосів було обрано Президентом Горбик Діану, а також нового заступника Президента ШРУС Губадову Сабіну.
    У дівчат багато планів на майбутнє, тому ми бажаємо їм успіхів у своїх нових посадах, та будемо очікувати чогось нового в нашій школі.

  Шкільна форма “За” чи “Проти”?

   20 жовтня 2017 року протягом дня, в школі, проходило голосування щодо шкільної форми, для учнів 1-11-х класів та вчителів школи. 
   Після цього відбулася бесіда на тему: Шкільна форма “За” чи “Проти”, в якій приймали участь шкільне самоврядування, завуч по виховній роботі та директор школи. Кожен мав змогу висловити свою думку.
Отже, за підрахунками голосів:
Шкільна форма –  130
Smart casual  –  103
Вільний стиль –  194
16 листопада до Міжнародного дня толерантності учнівське самоврядування школи, а саме 8-11 класи, провели конференцію на тему “Сучасна культура толерантної особистості”.