Самоврядування

Поділитися!

 

Діяльність учнівського  самоврядування

 СЗШ № 224

Мета:  згуртування  дітей  та  юнацтва  на  корисні  і  добрі  справи, захист  їх  прав  та  інтересів,  набуття  навиків  спілкування  в  колективі  та  суспільстві,  оволодіння  знаннями  з  культури  взаємовідносин,  розвиток  здібностей,  виховання  почуття  власної  гідності,  надання  можливості  виявити  себе  в  громадській  роботі,  організація  відпочинку  та  дозвілля.
Основні  закони:
– єдності  слова  і  діла;
– честі  і  совісті;
– дружби  і  товариськості;
                            – турботи  і  милосердя.                                                                                                                       

ПОЛОЖЕННЯ  ПРО  ВИБОРИ  ГОЛОВИ

УЧНІВСЬКОГО  САМОВРЯДУВАННЯ

 

 – вибори  голови  учнівського  самоврядування  школи  проводяться  за  принципом  рівного  і  прямого  виборчого  права  на  загальних  учнівських  зборах.
 – право  обирати  та  висувати  своїх  кандидатів  має  кожен  класний  колектив  з  числа  учнів  5 – 9 класів.
 – головою  учнівського  самоврядування   може  бути  обраний  учень  школи,  який  є  активним  та  ініціативним  учасником  шкільних  справ,  має  добрі  оцінки  з  шкільних  предметів.
 – обраним  вважається  кандидат,  за  якого  проголосувала  більшість  учнів.

 

ПРАВА  ТА  ОБОВ’ЯЗКИ  ЧЛЕНІВ

УЧНІВСЬКОГО  САМОВРЯДУВАННЯ

Кожен  має  право:
1. використовувати  навчально  –  виробничу  та  культурно  –  спортивну  базу  школи;
2. брати  участь  у  шкільному  самоврядуванні;
3. на  свободу  слова  та  організацію  гуртка;
4. на  повагу  його  честі  та  гідності;
5. обирати  та  бути  обраним;
6. на  нормальні  умови  навчання ,  праці  та  відпочинку.
Кожен  зобов’язаний:
1. Сумлінно  виконувати  зауваження  вчителів,  дотримуватись  правил  поведінки  на  уроках,  перервах  і  в громадських  місцях.
дотримуватись  внутрішнього  розпорядку  школи;
2. поважати  молодших  учнів  та  допомагати  їм;
3. бережно  ставитись  до  шкільного  майна;
4. оберігати  навколишнє  середовище.
ШРУС – організація, яка існує для того аби зацікавити дітей робити корисні справи. 

 

  Головними завданнями Шкільної Ради Учнівського Самоврядування (Далі ШРУС) є:
* координація роботи учнівського самоврядування в класах школи;
* організація співпраці з педагогами, адміністрацією школи, батьківським комітетом;
* формування почуття відповідальності, свідомого ставлення кожного у вирішенні різноманітних проблем;
* сприяння розкриттю творчого потенціалу учнів;
* виховання у старшокласників чесності, почуття гідності, взаємоповаги;
* розвиток організаторських здібностей, ініціативності, наполегливості,вимогливості, толерантності, комунікабельності.

 

  Шкільна рада складається з чотирьох секторів:
                                 Дозвілля
                                 Шефський
                                Бюро Захисту Прав Особистості
                                Волонтерський
                               Прес-центр
У кожного сектора є свій голова. Саме з глав секторів і складається мала рада школи. За що ж відповідає кожен із секторів?
 
Центр Дозвілля –  з самої назви можна зрозуміти, що цей сектор займається дозвіллям лідерів. Відповідає за проведення квестів, концертів, флешмобів. 
Шефський сектор  – відповідає за роботу з дітьми 5-7 класів. Організовує квести,ігри і різноманітні заходи для молодших дітей. 
БЗПО –  організовує круглі столи, конференції, турніри для учнів 8-11 класів.
Волонтерський – проводить доброчинні ярмарки, збір макулатури, інші акції з метою збирання грошей для лікування хворих, поранених чи придбання ліків на фронт, виготовляють обереги, пишуть листи, вірші, малюють малюнки.
Прес-центр –  займається періодичним випуском шкільної газети “Школастик”, організовує квести та майстер класи для усіх, хто цікавиться журналістикою.

 

Актив

учнівського  самоврядування

(2016-2017 навчальний рік)

Голова Шкільної Ради Учнівського Самоврядування  – Полякова Анастасія
(11-А клас)

Заступник  Голови Учнівського Самоврядування –  Шевчук Анна (8 – А клас)

   У  роботі учнівського комітету школи важливим принципом є:  “Самі вирішили-самі зробили-самі відповідаємо”. Цінність учнівського самоврядування полягає  в тому, що учні глибоко і всебічно проникають у сутність своїх прав  та обов’язків.
   Самоврядування  дає широке поле можливостей  для самореалізації, надає  можливість проявити  себе  в конкретній справі, формує  життєві компетентності вихованців, які допоможуть їм адаптуватися у самостійному житті.
   Результати роботи учнівського самоврядування підтверджують, що діти – учасники життя, а не  сторонні  спостерігачі.                                                         Школярі  відчувають  відповідальність за  рішення, яке приймають,  усвідомлюють  свою участь  у вирішенні  важливих справ  громадського життя, що є  основою для  активної позиції у самостійному житті.