Сторінка соціального педагога

Поділитися!

Дмитрієва Алла Іванівна

Закінчила  Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст “Соціальне забезпечення”. Професійна кваліфікація: фахівець з соціальної допомоги; соціальний інспектор.

Графік роботи соціального педагога

Понеділок: 8.00-14.00

Вівторок: 8.00- 14.00

Середа: 9.15-15.15

Четвер: 8.00-14.00 (методичний день)

П’ятниця: 8.00-14.00

 

Консультації для батьків

Понеділок:

13.00 -14.00

Вівторок, середа, п’ятниця:

8.00 – 9.00  

 

ПЛАН РОБОТИ СОЦіАЛЬНОГО ПЕДАГОГА на 2019-2020 р.

 

Для батьків:
Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженнї впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства.

Соціальний педагог:
– здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
– приймає участь в організації безкоштовного харчування учнів з малозабезпечених родин та учнів інших пільгових категорій;
– бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
– допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
– проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
– є посередником між школою, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.

Для учнів:
У яких випадках звертатися до соціального педагога?
якщо у Твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність, а Ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
і просто коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє..

Права та обов’язки особистості

Права Обов’язки
Усі діти мають право на любов і турботу Поважати і любити своє оточення. Ставитися до них так, як би ми хотіли, щоб ставилися до нас
Усі діти рівні у своїх правах Поважати близьких та друзів. Не принижувати гідності кожної людини. Поводитися так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини
Особлива турбота — дітям-інвалідам Бути толерантним до таких людей. Поважати і допомагати їм
Усі діти мають право на повноцінне харчування Дотримуватись режиму харчування. Вживати продукти до кінця терміну придатності. Поважати працю кухарів
Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля Дотримуватись правил моральної етики; організовувати дозвілля так, щоб воно було корисним і не заважало іншим
Усі діти мають право на освіту Сумлінно навчатись; активно працювати на уроках, готуватися самотужки; старанно виконувати домашні завдання
Особлива турбота — дітям, які перебувають у конфлікті із законом Дотримуватись певних норм поведінки, прийнятих у суспільстві. Намагатися не створювати ситуацій, що призводять до порушення закону
Діти мають право вільно висловлювати свої погляди Поважати своє оточення. Давати нагоду кожному висловлювати власні думки. Не нав’язувати своїх поглядів іншим, якщо вони з ними не згодні
Усі діти мають право на медичну допомогу Цінувати і дбати про своє здоров’я. Виконувати приписи лікарів
Усі діти мають право на вільне спілкування Поважати співрозмовників. Коректно і тактовно висловлювати свої думки. Дотримуватись правил мовного етикету
Особлива турбота — дітям без сімей 3 повагою ставитися до людей, які дбають про нас
Жодну дитину не можна примусово залучати до праці Виконувати роботу, яка не завдає шкоди здоров’ю. Обслуговувати себе самотужки
Усі діти мають право на інформацію Самостійно знаходити інформацію в різноманітних джерелах
Жодну дитину не можна ображати або принижувати Не ображати і не принижувати інших
Усі діти мають право на життя Дотримуватись норм і правил поведінки, прийнятих у суспільстві. Не створювати ситуацій, що можуть спричинити нещасні випадки

        

 ТИЖДЕНЬ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ (16.09.19 по 20.09.19)

     Метою цих заходів є попередження булінгу, а саме жорстокості та насильства серед підлітків, профілактики злочинів та правопорушень в учнівському середовищі; ознайомити  з поняттям, формами та структурою булінгу; виховувати в учнів почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки.

     Проблема цькування у школах останнім часом є однією серед найактуальніших в українській освіті. За даними дослідників, 7 з 10 дітей в Україні стикалися з булінгом в тих чи інших проявах (були жертвою або свідком цього ганебного явища).

     У рамках Всеукраїнського Тижня протидії булінгу (16-20 вересня) протягом тижня проводились заняття зі школярами, під час яких говорили про булінг, його види та шляхи протидії. Були використані форми роботи: тренінгові заняття, години спілкування, соціальне опитування, виставка, флешмоб.

     Тиждень розпочали з перегляду відео-презентації «Булінг в школі, як його розпізнати?», на якій ознайомили учнів з поняттям, формами та ознаками булінгу.

      Під час проведення акції  соціальний педагог Дмитрієва А.І. та класні керівники навчали здобувачів освіти тому, як протистояти фактам булінгу, знайомили учнів із інформацією про відповідальність, що передбачена за булінг . Також в шкільній бібліотеці тривала виставка «СТОП! БУЛІНГ!».

      Практичний психолог Піснячевська І.В. провела  профілактичну бесіду з тренінговими елементами на тему «Дружба  проти булінгу» в 5-6 класах. Під час бесіди учні дізналися, чим конфлікт відрізняється від булінгу та чому не завжди протиправні дії відносяться до булінгу. Психолог також надала учням цінні поради про правила поведінки у колективі.

      В 9-А класі соціальний педагог Дмитрієва А.І. та класний керівник Поршнєва Т.М провели годину спілкування де проінформували здобувачів освіти  про запровадження адміністративної відповідальності за вчинення булінгу. «Фізичне залякування, побиття, стусани, підніжки, поштовхи, блокування або дотики небажаним і неналежним чином – це все булінг! Соціальне залякування або цькування із застосуванням тактики ізоляції – це теж булінг». А також нагадали, що за даними Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ майже третина українських підлітків та молодих людей ставали жертвами інтернет-цькувань.

    Висновком заходу  стала демонстрація учнями   знань про шляхи запобігання та протидії булінгу.

     Здобувачі освіти 7-9 класів взяли участь в анкетуванні «Насильство та його прояви в учнівському середовищі».

     З учнями початкових класів класні керівники провели у середу провели годину спілкування «Вчимося жити добрими людьми», а з учнями середніх класів інформаційну годину «Кібербулінг та засоби його подолання». Також діти переглянули відеоролики «Насильство в школі: міф чи реальність».

     Шкільним психологом з здобувачами освіти 9 класу було проведено тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», метою якого було ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнала насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки.

     По закінченню всі учасники заняття отримали пам’ятки, які підготувала психологічна служба: «Зупинимо булінг разом. Не будьмо байдужими, не допустимо насилля. Все в наших руках».

     23 вересня долучитися до Проекту «Школа без булінгу! Сім’я без насильства», день розпочався флешмобом. Головна мета проекту – формування безпечного середовища в закладах освіти та толерантних стосунків у суспільстві.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ

Другий місяць осені починається з особливої дати. 1 жовтня у всьому світі відзначається Міжнародний день людей похилого віку, що засвідчує глибоку повагу і цивілізоване ставлення  суспільства до найстарших представників громади.
     Вважається, що людина, яка дожила до похилого віку, гідна поваги навіть тільки тому, що їй це вдалося. Далеко не всім дано відчути мудрість своїх років. Літня людина має винятковий досвід і терпіння, наполегливість у досягненні поставлених завдань. У нашій школі  також пройшли заходи щодо відзначення Дня людей похилого віку. Заходи пройшли з метою виховання молоді в дусі шанобливого ставлення до людей похилого віку та під супроводом просвітницьких інтерактивних бесід про загальнолюдські цінності, бібліотечні виставки , годин класних керівників.

     З метою вшанування осіб похилого віку соціальним педагогом в 8 та 11 класах СЗШ № 224 була проведена година спілкування «Мудрі і багаті літами» з переглядом фільму.    Класні керівники провели виховні бесіди з метою: розкрити історію запровадження Міжнародного дня людей похилого віку ; виховувати людяність, милосердя, співчуття і шанобливе ставлення до людей похилого віку; узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях, прищеплювати навички правильного ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших, слабших.

     Класними керівниками були проведені  виховні години «Сивина на скронях – мудрість у очах» та конкурс малюнків «Мої дідусь та бабуся» та «Хто про старих дбає, той гідною людиною зростає» з використанням фотографій бабусь, дідусів здобувачів освіти.

     Впродовж дня 1  жовтня у бібліотеці відбувався перегляд літератури «Милосердя і доброта – людства два крила».

     Практичним психологом школи проведене тренінгове заняття «Поспішай робити добро».

    Проведення таких заходів надає  можливість не лише нагадати про людський обов’язок бути  турботливими і милосердними до найповажнішої частини суспільства. Це і привід до роздумів щодо подальшої долі людства, його культури, взаємозв’язку поколінь.

 

Зустріч з громадським діячем Напрєєнко О.Г.

     Проблема цькування у школах останнім часом є однією серед найактуальніших в українській освіті. За даними дослідників, 7 з 10 дітей в Україні стикалися з булінгом в тих чи інших проявах (були жертвою або свідком цього ганебного явища). Від булінгу страждають і агресори, і жертви. Всі вони переживають емоційні проблеми, не вміють будувати стосунки з людьми, мають проблеми психо-емоційного розвитку. Вони потребують підтримки дорослих, які б допомогли їм розвинути здорові відношення з людьми не лише у школі, але й протягом усього їх подальшого життя.

     9 та 10 жовтня в нашій школі за підтримки благодійної організації “Карітас” були проведені лекції на тему “Булінг – явище яке руйнує особистість”. Лекції провів громадський діяч, член громадської ради Дніпровського району: Напрєєнко Олександр Геннадійович. Були присутні здобувачі освіти 5, 6, 7, 9 класів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        В рамках тижня патріотичного виховання ( 07.10 – 11.10.19) здобувачами освіти 4-Б, 6-А, 6-Б та 8-А класів нашої школи були виготовлені вітальні листівки з Днем захисника України, які були передані волонтеру Антону Дубішину для воїнів АТО.

 

 

АКЦІЯ “НЕ ЗАГИНЬ ПІД КОЛЕСАМИ!”                

  21 жовтня здобувачі освіти 6-8 класів, спільно з Патрульною поліцією Києва та разом із активістами Громадської спілки “Спілка підприємств Дніпровського району”, Громадської спілки “Благоустрій  Дніпровського району м. Києва”  взяли участь у акції «Не загинь під колесами!» . За допомогою фарби та спеціальних трафаретів нанесли  попереджувальні написи, знаки заборони та уваги під час руху по пішоходному переходу  поблизу школи № 224  на вул.Миколи Кибальчича. Шкільний офіцер поліції Занюк Лідія Борисівна та її колега вкотре нагадали дітям  про важливість дотримання правил дорожнього руху.

     Ця профілактична акція яскравий приклад, для вирішення нагальної потреби – зменшення дитячого травматизму на дорогах міста.

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
      
           
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
КАЛЕНДАР ДАТ.http://224school.in.ua/соціально-психологічна-служба/
 САМІ ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО ВІЛ/СНІД.https://www.youtube.com/watch?v=4eeLKIjqA5c
ЯК ЗУПИНИТИ БУЛІНГ: ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ.https://www.youtube.com/watch?v=pNCvFAOAQco
СОЦІАЛЬНИЙ РОЛИК: “Булінг, шкільна травля”.https://www.youtube.com/watch?v=74T0larD_s8
СОЦІАЛЬНИЙ РОЛИК: “Насилля в 
сім’ї”.https://www.youtube.com/watch?v=ZFgja3c_n8o
СОЦІАЛЬНИЙ РОЛИК: “Конвенція про права дитини”.https://www.youtube.com/watch?v=ewwyvNYj5Vk
“ПРАВА ДІТЕЙ” – соціальний ролик.https://www.youtube.com/watch?v=NtuAJetm1H4
“Свої права ти добре знай їх ти шануй і захищай”.https://www.youtube.com/watch?v=AwTkn8Jyg3A
ФІЛЬМ “Станція призначення  – життя”.https://vimeo.com/11107017
ФІЛЬМ “Порушення прав дітей: експлуатація та торгівля”.
https://www.youtube.com/watch?v=wljF4adx14E
Тести. http://224school.in.ua/соціально-психологічна-служба