Сторінка соціального педагога

Поділитися!

Шабінська Олена Олександрівна

Закінчила Луганський національний університет імені Тараса Шевченка,
соціальна робота.

Графік роботи соціального педагога

9.00- 17.00

Ср: 9.00-17.00

Чт: Методичний день

Пт: 9.00-17.00

                                                       Кабінет 118 

                                               Консультації для батьків та учнів

Понеділок

900 – 1100

Середа

1500- 1700

Офіційно професія «соціальний педагог» з’явилася в нашій країні порівняно нещодавно.І суспільство ще не зовсім знає чи розуміє, хто такий соціальний педагог. Найчастіше соціального педагога плутають або із соціальним працівником, або з практичним психологом. Без сумніву, ці фахи пов’язані між собою, адже серед академічних дисциплін соціальна педагогіка посідає проміжне місце між психологією та соціологією, поєднуючи в собі певні риси однієї й іншої. Проте,якщо соціальний працівник у рамках роботи в якійсь із соціальних служб допомагає малозабезпеченим і малозахищеним прошаркам населення вирішувати соціальні проблеми – наприклад, отримати певний вид матеріальної допомоги тощо, тосоціальний педагог насамперед виховує вміння не падати духом, навчає самостійно знаходити вихід зі складної ситуації, формує людину, особливо молодого віку, як особистість, здатну впоратися з психологічними та соціальними негараздами.
Професійна діяльність соціального педагога має ряд особливостей. Суть її полягає в тому, що на відміну від учителя чи соціального працівника, соціальний педагог має справу у своїй професійній діяльності з дитиною та підлітком у процесі їхнього розвитку, соціального становлення.
Слід зазначити, що практичний психолог і соціальний педагог є фахівцями, які не можуть бути взаємозамінюваними. У кожного з них відповідно до фаху своя методологія роботи, інструментарій, напрями та зміст діяльності, що відповідають їх функціональним обов’язкам.Психолог більше зорієнтований на внутрішній світ дитини, натомість соціальний педагог обов’язково намагатиметься допомогти соціалізуватися, тобто самореалізуватися, не випадаючи за межі суспільства, знайти своє місце в ньому і водночас бути корисним для інших.
Діяльність соціального педагога в закладах освіти передбачає створення умов для успішної соціалізації та адаптації дитини, як процесу набуття нею соціальної компетентності, формування і ствердження її як особистості, входження в активне громадське життя.Соціальний педагог – ключова фігура в закладі освіти,яка покликана об’єднати зусилляродини, школи, громадськості, для надання допомоги дитині. Тому слід зазначити, що робота соціального педагога за будь-яким напрямком стає більш ефективною завдяки співпраці з психологом, педагогічним колективом, батьками, адміністрацією навчального закладу та спеціалістами з різних соціальних служб, правових, медичних установ тощо.

Пам’ятка «Як займатися особистісним саморозвитком»

1. Проявляй у всьому неухильну наполегливість.

2. Спробуй проаналізувати: на що ти переважно витрачаєш свій вільний час?

3. Формуй і тренуй в собі якості культури розумової праці.

4. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.

5. Старайся наперед оцінювати свої можливості.

6. Навчися своїм примхам відповідати чітко і коротко – «ні».

7. Вчися не тільки виробляти свою думку, а й виказувати її.

8. Старайся самостійно виконувати завдання, що стосуються твого власного життя.

9. Не бійся помилок, просто їх треба своєчасно виправляти.

10. Чесно визнавай неправоту, пам’ятай що впертість – самозахист слабкої людини.